دوره خصوصی مکالمه آلمانی

دوره خصوصی مکالمه آلمانی

دوره خصوصی مکالمه آلمانی


گروه سنی 13 سال به بالا

 سطوح زبان آلمانی به ترتیب از مبتدی تا پیشرفته با سطوح و حروف A ، B، C مشخص می‌شوند. هر کدام از سطوح با توجه به متد آموزشی به دو دوره تقسیم می‌شوند. برای مثال دوره A به دو دوره A1 و A2 تقسیم می‌شود هر دوره در تعداد جلسات تعریف شده برگزار می گردد تا تعامل زبان آموز با استاد و بقیه هم کلاسیها بیشتر باشد.

دوره خصوصی و نیمه خصوصی مکالمه آلمانی در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته در این مرکز آموزش داده می شود.

مشخصات هر دوره:

مدت زمان هر دوره

10 هفته (3 ماه و نیم)

تعداد جلسات

30 جلسه

تعداد روز در هفته

3 روز در هفته

ساعت هر جلسه

1.5 ساعت ( 90 دقیقه)

کل ساعت آموزشی هر دوره

45 ساعت آموزش

مباحث آموزشی

سری کتاب های Menschen و همچنین Starten Wir به همراه سی دی های آموزشی فیلم، جزوات تخصصی استاد و اسلایدهای مربوطه

فیلمهای آموزشی مناسب این سطح

به همراه فیلمهای نمایشی مناسب

تعداد زبان آموز

خصوصی( 1 نفر ) نیمه خصوصی (حداکثر 4 نفر)

مبلغ شهریه ( متغیر باتوجه به تعداد)

9 میلیون تومان

بعد از گذراندن هر دوره، آزمون جامع بصورت کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار می گردد و به زبان آموز گواهینامه ی پایان دوره اعطا می گردد.

چرایی و کاربرد های دوره

زبان آلمانی یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است و علاوه بر آلمان در کشورهای اتریش و لیختن‌اشتاین نیز تنها زبان رسمی می‌باشد و در سوئیس، بلژیک و لوکزامبورگ یکی از زبان‌های رسمی به شمار می‌آید. در ضمن این زبان زبانِ رسمی ایالت خودمختار تیرول جنوبی در ایتالیا می‌باشد و در اروپای شرقی و نامیبیا نیز صحبت می‌شود. شمار کسانی که زبان آلمانی را همچون زبان مادری خود در اتحادیه اروپا به کار می‌برند از گویشوران دیگر زبان‌های این اتحادیه بیشتر است. بنابراین برای مراودات اقتصادی بخصوص برای کشور ایران که در زمینه فرش فعالیت بالایی دارد بسیار مفید می باشد.

مخاطبین دوره و اینکه دوره برای چه افرادی مناسب است.

افرادی که قصد مهاجرت و یا تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان، اتریش و سوئیس را دارند.افرادی که دوست دارند به فستیوال فیلم برلین برود؛ و افرادی که مایل هستند در جشن اکتبر در مونیخ و یا در کارناوال کلن شرکت کند.

اهداف دوره / چه چیز هایی بدست می آورید.

بدون شک از اهداف زبان آموزان آلمانی انجام معاملات تجاری و یا زندگی در کشور آلمان و یا کشورهای آلمانی زبان می باشد که بعد از گذراندن این دورهها به راحتی می توانند به این هدف برسند.


اشتراک در:

دپارتمان دوره:

دپارتمان زبان آلمانی

ثبت نام

فرم بیان دیدگاه